Mocht je niet tevreden zijn over de producten of diensten van Boxpakje.nl, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice via info@boxpakje.nl.
Mocht je een klacht hebben over een geleverd artikel of onze dienstverlening, dan verzoeken wij je om zo spoedig mogelijk na ontdekking van het gebrek contact op te nemen met Boxpakje.nl.

Een bij Boxpakje.nl ingediende klacht wordt binnen een termijn van 14 dagen na ontvangst door Boxpakje.nl beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd nodig heeft antwoordt Boxpakje.nl binnen de termijn van 14 dagen met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer je een inhoudelijke reactie kunt verwachten. Boxpakje.nl heeft een interne klachtencommissie die de doelstelling heeft eventuele problemen of klachten altijd in overleg met de klant en op de best mogelijke manier op te lossen.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."